joi, 22 octombrie 2015

POEZIE LA O FOTOGRAFIE

+18


Din când-n când mă simt neliniștit,
privind perechile ce danseză-n iubire,
aș vrea să-mi uit iubirile mărunte,
de care în trecutul meu am fost sedus.

Aștept cu mare însuflețire și inima tresaltă,
o altă primăvară în iubire, să gust iar din dulceața,
 unui trup golaș, cuprins de nebuniile iubiri,
ce îmi predă tot ce Kama Sutra la-nvățat.

Vino și-mi arată cum te alinți tu-n iubire,
cu patimă nestinsă cu brațele să-te-nconjor,
să-mi dai să beau din sânul tău pietros,
apoi să-ne contopim în tehnici orientale.

Mai du-mă sus la cer să înălțăm un munte de iubire,
plăcerile trupești să le-npletim cu cele de iubire adevărată,
 îți jur, de vii, doar chipul tău se v-a scălda-n ochii mei,
mai lasă de la tine, pun și de la mine, să-ne mai iubim odată.

By Dan G
22 Oct. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu