sâmbătă, 17 octombrie 2015

ÎNTREBĂRI FĂRĂ RĂSPUNS..


Mă tot-ntreb cum m-ai găsit,
Să-mi tulburi viața, solitară, liniştită,
Din zări îndepărtate fără de sfârșit,
Vii, tu,seducătoareo în ispită?

În viaţa mea lipsită de iubire,
Nu știu, pe care ușa ai intrat,
În mintea năucită mi-ai lăsat,
Un singur gând şi-acela de jelire.

M-am întrebat de ce-ai venit, de ce-ai plecat
De ce în iubire, ca un năuc, m-am aruncat,
Că inima îmi bate acuma cu sincoape,
Din care sufletul luptă ca să scape.

Tu ai știut ca numai prin iubire,
Pot să ajung în marea nesfârșire,
Iubirea mea ți-a dat din nou putere,
Să poți uita de propria ta durere.

Dacă știam ca iubirea ta mi-aduce,
Doar tristețe și nopți,negre, nedormite,
Nu mai credeam în tine, în șoaptele vrăjite,
Iubirii trebuia de la-nceput să-i pun cruce.

By Dan G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu