vineri, 30 octombrie 2015

DORINȚĂ II


Vreau să te am aici pe pieptul meu,
Să intri-n ochii mei şi să rămâi acolo.
Aș fi mai fericit decât frumosul zeul Apolo,
Vreau , dragostea ta ,să fie al meu alizeu.

Să dorm în părul tău,să cuibăresc acolo,
Să mă sufoce parfumul tău de fân cosit,
Să mă fac mic, să nu mai fiu găsit,
Cu ochii plini de lumină ,mă simt iubit.

Să mă absoarbă inima ta, să mă pompeze,
În sângele tău şi să mă dizolv acolo în tine .
Să stau pitit,ca nimeni să nu mă salveze.
Doar tu,să mă alinți ,săruți pe buze.

Sufletul tău când e singur și trist,
Are nevoie de alt suflet,de adăpost,
Atunci mă vei găsi acolo,aștept să anunți,
Nu vreau să mă vezi,doar să mă simți.

Vreau să te transform în iubirea curată,
Și doar așa să curgi prin venele mele,îndată,
Să-ți suflu-n palme,inima să ți-o încălzesc,
Să fii fericită ,să nu plângi niciodată îți doresc.

By Dan G
10.03.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu