luni, 26 octombrie 2015

SUNT PREA BĂTRÂN...

Sunt prea bătrân să mai alerg după iubire,
Nici nu mai pot ține pasul acum cu altcineva,
Am fost un tot noi doi, astăzi o tristă amintire,
Mi-e greu să înțeleg că ai plecat pe undeva.

Sunt prea bătrân ca să te scot din mintea mea,
Nu-mi pare rău că te-am iubit cu atâta încântare,
Visam să cutreierăm ca să cunoaștem lumea,
Să ne iubim pe plajă la fiecare apus de soare.

Sunt prea bătrân să nu înțeleg acum ce-a fost,
Tu ai plecat că eu am fost gelos, gelos de prost,
 Vedeam doar "hombre macho" în calea ta,
Te-ai supărat să fii, mereu, degeaba acuzată.

Sunt prea bătrân să cred că ai să revii vreodată,
 Un biet moșneag, năuc ce te-a lăsat să pleci,
Ce din orgoliu a crezut că înapoi o să te-ntorci,
Prea târziu am înțeles , cuvântul NICIODATA !

BY DAN G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu