marți, 20 octombrie 2015

ÎNTR-O LUME AȘA...


Într-o lume așa absurdă,
te-am creat din praf de stele,
tu, să-mi fii o muză bună,
să îmi rezolvi problemele.

Într-o lume în care banul,
vila, cardu'și  merțanul,
sunt chiar paspartul vieții,
te-aştept-n introspecții.

Într-o lume așa nebună,
unde sexul-i de vânzare,
eu te-aştept să pici din Lună,
să mă scapi de sclerozare.

Într-o lume unde-i totul de vânzare,
de la tinere fecioare până la senile babe,
și tineri coșuroși ce se vând fără nici-o ezitare,
eu te-aştept să mă scapi de aste bube.

Într-o lume cu parlamentari jegoși,
ce ne mint vânzând gogoși,
conduși de prim mare plagiator,
eu, te-aştept să mă-ajuti să îi omor. 

Într-o lumea unde iubirea e desuetă,
te-aştept că pe o raza de lumină,
să-mi îmbraci sufletul-n hermină,
eu, din praf de stele îți voi face o planetă.

Într-o lume în care tu vei avea planetă,
voi zbura cu drag la tine pe un bidiviu albastru,
să-ți arăt ca-n iubire pot să-ți fiu un mare maistru,
eu iubindu-te pe tine, tu cântând o canțoneta.

By Dan G
20.Oct.2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu