sâmbătă, 10 octombrie 2015

ȚIGĂNCUȘA


Am sărutat-o într-o seară pe buze, pe plete,
Eram ca un rege la brațul unei fete,
Îmbrăcată în blugi cu o mâna-n buzunar,
Avea privirea blândă și-un zâmbet ştrengar.

În ochi sclipărea o rază de soare, jucăuşă,
Ceva mă vrăjise la ea, m-am şi prins în joc:
 În toiul nopţii, am fost sărutat de-o ţigăncuşă,
Să spart ghinionul, în viaţă aveam să am noroc.

Zâmbind cu ochii sprinţari mi-arătat ispita,
Şi i-am zâmbit inocent , lăsându-mă dus de val,
Am luat în brate trupul ei mlădios ca de ciută
Şi-a fost prim dată dus-n căpăstru ca și un cal.

Buzele mele se-agaţă de buze voioase de fată
Toată noaptea m-am sărutat cu-o țigăncușă,
Îmi părea că-o ştiu, fata, de-o viaţă, și dintr-o dată,
M-am prins în jocul iubiri cu-o ocheșă păpușă.

By Dan G
10 Oct. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu