marți, 6 octombrie 2015

NĂUC DE DOR



Hai-hui, năuc,strabat de zor potecile deșarte,
Mi-e sufletul în lacrimi că iara ești departe,
Mă arde,mă biciuește dorul tău fierbinte,
Abia de-pot să-ți scriu de dragoste, cuvinte.

Te-aștep cu dor în vântul cald de seară ,
Sã mă alinți,să te alint în leagănul ce-a înflorit,
Din cer lumina cade,blând,ca aurul topit,
Hai..vin-o ,te aștept în inimă am primăvara.

Mi-e dor de ale tale buze,de florea lor cerească,
Ce numai ele știe sărutul să-l șoptească,
Dulceța lor,o jur,mă mistuie-n dogoare,
O,setea,tu,mi-o potolești din taince izvoare.

Și vino te aștep sã-ți fiu izvor de fericire,
Nu mă lasa să mor,de dor,cu buzele crãpate,
Cu tine ,doar cu tine,durerile imi sunt topite,
Te rog mă lasa să îți dăruiesc..un munte de iubire.

By Dan G
04.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu