marți, 20 octombrie 2015

NE-AM IUBIT CU DISPERAREA A DOI FLUTURI EFEMERI


Într-o noapte, oarecare, înspre stele-am să țip,
Am să împletesc cuvinte să le ducă nori ție,
Gândul meu și o poezie pe o filă de hârtie,
Poate ai să simți ceva,femeie, și-mi dai un bip.

Gândul meu te-a căutat în oceane și-n munți,
Dar ți-ai pitit, frumoaso, ochii după evantai,
Ochii tăi de căprioară sunt ca florile de mai,
Cu o șoaptă de iubire poți veni să mă alinți.

Ai ieșit în calea mea, ochii-ni s-au întâlnit,
Am știut pe loc, frumoaso, că ești tot ce am dorit,
Sufletul are să-și facă,un culcuș în palma ta,
Nu te las să fugi de mine, cum ai mai făcut odată.

Ai venit de nicaieri de îngeri călăuzită,
Către o dragoste curată și-ai rămas pe loc uimită,
Mintea, inima ne poartă într-un cer albastru,
Am ieșit în calea ta, am uitat ca sunt sihastru.

Ne iubim cu nebunie ochii de pasiune ard,
 M-ai iubit cu disperare dându-mi ,,floarea" ta jad,
Te-am iubit ca un năuc,dându-ți tainice plăceri, 
Ne-am iubit cu disperarea a doi fluturi efemeri.

By Dan G
20.Oct.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu