luni, 5 octombrie 2015

DE VORBĂ CU DUMNEZEU



Doamne, în vis noi doi vorbim de multe ori,
mă dojeneşte adeseori, dar care îmi este vina?
mă știu om bun,cu tot ce ai lăsat pe lume,
sunt iubitor, și am căutat mereu să fiu folositor.

Un ban de am în casa și cineva de-o pâine n-are,
eu îl primesc la masă mea, cu pită și cu sare,
TU,știi mai bine ca oricine, că nu mă dau mare ,
că îi ajut pe toți și le ofer cu drag o alinare.

Te-am întrebat pe TINE , ce rău pe lume am făcut,
de palme TU mi-ai dat și-ai fost cu mine crunt ?
mai dus pe paturi de spital, bolnav de cancer,
și mi-a fost frică, credeam că mă ridic la cer.

Mi-ai ascultat ruga când îți cerșeam viață,
TU, iarăși mai lovit și ai luat la tine altă viața,
am plâns, că am fost slab și viața ți-am cerșit,
te-am renegat, când ai luat la tine nepotul nenăscut.

Pe TINE atunci te-am părăsit și numele ți l-am hulit,
Tu, ai fost ,, blând" cu mine, în două zile mai orbit,
ce greu mi-a fost atunci, un an întreg de chin,
aveam în suflet doar fiere și venin.

Vroiam să mor atunci și într-o zi am clacat,
de cât pelin am înghițit și inima mi-a stat,
TU, când eram în comă , ai venit la capul meu,
-,, Trezește-te băiete, EU te iubesc, tu ești copilul meu."

 Am stat de vorbă amândoi , și iarăși te-am iubit,
TU, ai pus în burta fetei mele, acum doi îngerași în locul pruncului nenăscut ce a zburat în rai,
Sunt sigur, DOAMNE, că oricât de tare mai lovi,
in viața acesta și-n alta veșnicie ,,TE VOI IUBI! "

BY DAN G
Martie 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu