miercuri, 21 octombrie 2015

AM ÎNVAȚAT...


Am învățat ca nu exista iubirea perfectă ,
Am învățat că nu există prietenie corectă ,
Am învățat că trebuie să fac eforturi uriașe,
Pentru a crede că mai există sentimente frumoase.

Am învățat că nu voi reuși să fac lumea mai bună,
Am învățat ca nu exista o rețetă a fericirii,
N-am reușit niciodată să-schimb legea firii,
Lege-n care omenirea trăiește în minciună.

Am învățat că oricât de corect cu lumea vei fi,
Am învățat că oricât de bun te vei considera,
Lumea nu v-a fi ca tine, își v-a da coate te v-a bârfi,
Nimeni nu te v-a înțelege perfect, alergi după o himeră.

Am învățat că nu trebuie să cauți perfecțiunea în cineva,
Am învățat că rețeta fericirii nu trebuie căutată în ceva,
Există doar voința de a te ridica când ești lat pe pământ,
Restu' sunt vorbe frumoase sărutate de vânt.

Am învățat că doar oamenii fără inima pot fi fericiți,
Am învățat că doar cei insensibili nu pot fi răniți,
Doar tu îți poți aduce o adiere de gânduri frumoase,
Singur te vei ridica de pe jos, când vei găsi în suflet putere.

By Dan G
21.Oct.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu