vineri, 2 octombrie 2015

ÎMI PLOUĂ DE TINE


Frumoaso, cu sărutări divine,  m-ai amețit,
Cu pofta de viață, sufletul mi l-ai însuflețit ,
Odăile inimii cu dragoste sunt iarăși pline,
Dumnezeu a împletit ale nostre destine.

Destinul m-a dăruit , în mod neprevăzut,
Șansa , să mă săruți cu gura fierbinte,
Recunosc, sunt pățit, în tine nu am crezut,
Oricine ai fi fost tu, acuma ești fată cuminte.

Îmi cântă de tine, Armik la chitară,
Ascult pentru tine,, Taj Mahal ",
Off... dacă aș putea să construiesc,
Unul mai mare, să simți că iubesc.

Ghitara îmi susură divin în odaie,
În fiecare bătaie a inimii, dorul s-așează ,
Sunet cu sunet, în suflet vibrează,
Îmi cânt iubire, afară prin ploaie.

Cu petale de trandafiri îmi plouă senin,
Ploaia mi-aduce , gânduri cu tine,
Din boxe cad note de dragoste pline,
E frumos ce simt, de ce nu mă chemi la tine ? 

By Dan G
2 Octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu