vineri, 2 octombrie 2015

AM ASTEPTAT IUBITO



Te-am aşteptat în fiecare seară,
Nu mi-a păsat de-i frig sau caniculă afară,
Te-am așteptat pe drumurile de noi știute,
Am rătăcit apoi poteca pe căi necunoscute.

Te-am așteptat, năuc, în fiecare noapte înstelată,
La blândă Lună mă rugam, să-mi te-aducă odată,
,, Adună-ne-n pe amândoi, să-avem o convorbire,
Ajută-mă te rog, frumoasă Lună să-i dăruiesc iubire".

Te-am așteptat, cu-n zâmbet, în fiecare dimineață,
Cu flori scăldate în roua ce se lasă în poenița,
Unde mergem să fluieră, cu drag, la pitpalaci,
Când oboseai de șuierat, ziceai,, hei nu taci?"

Te-am așteptat în fiecare după amiază,
Pe drumuri neumblate, de puțini știute,
Am străbătut poteci de șes, poteci de munte,
Sperând să te găsesc, să - mi fii în viața muză.
Răpus de dor și-atâta așteptare,am clacat.
Inima slăbită, de dor, în bucățele a crăpat,
Din coma grea, când m-am trezit, am hotărât,
Nu mai aștept, nu mai veni, sunt amărât.

By Dan G


=

2 comentarii: