joi, 8 octombrie 2015

ATRACȚIE


Mă tot atragi cu frumusețea ta femeie,
Ești mai frumoasă ca un trandafir sălbatic,
Tu vrei să-ți scriu de dragoste o poezie,
Apoi să te iubesc ca un nebun, fanatic.

Tu vrei să îmi aduci în suflet pace,
Căci crezi că poți face și deface,
Durerile iubirii de curând apuse,
Ai vrea să-mi spargi lanțul la cătușe.

Tu ai dreptate când mă cerți că fug de tine,
Vorbim un pic, mă-ntorc și iarăși plec hai-hui,
Mă tot învârt năuc, aștept zile senine,
În tine, uneori o vad pe ea, în ochii mei căpruii.

Ai vrea să mă-nvârți pe după degete, frumoaso, 
Puterea ta-i nemărginită când mă privești duios,
Și tot îmi spui, cam supărată, că-s tare capricios,V
Eu râd cu hohote nestăvilite de tine inimoaso.

Îmi dai puteri să trec peste ce nu se poate trece, 
Dar,frică îmi e,să nu fiu din nou rănit de-o idee ,
Căci recunosc, și te iubesc și te urăsc femeie,
Nu vreau, nu pot să am la inima din nou o cicatrice.

By Dan G
8 OCTOMBRIE 2015

2 comentarii:

  1. intr-o existenta..plina de mister..tu esti singura eroare de proiect...tu eroare dulce ..cu efect fatal....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eroare de proiect... Nu am auzit ceva mai trăznit.. Hi hi hi hi hi !

      Ștergere